امروز : 17 ارديبهشت 1403
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از افزایش پنج هزار تنی تولیدات باغی در اراضی شیب دار استان خبر داد.
 

به گزارش خرم آباد فردا،محمدحسن کیانی فر با تأکید بر توسعه باغات در اراضی شیب دار و کم بازده در راستای بهره‌وری حداکثری از آب وخاک اظهار کرد: سال گذشته ۶۰۰ هکتار به باغات استان اضافه شد که منجر به افزایش ۵ هزار تنی تولیدات محصولات باغی استان می‌شود.

وی با اشاره به سیاست‌گذاری وزارت جهاد مبنی بر توسعه باغات در اراضی شیبدار افزود:توسعه باغات در اراضی شیب دار و کم بازده برای بهره‌وری حداکثر از آب وخاک یکی از برنامه‌های مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی است.

به گفته وی سال گذشته با توسعه بیش از ۳۲۰ هکتار باغ در اراضی شیبدار و کم بازده با گونه‌های با نیاز آبی کم و همچنین توسعه بیش از سیصد هکتار در اراضی زراعی و آبی بیش از ۶۰۰ هکتار به سطح باغات استان اضافه شده است.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت:زیتون ،پسته، انگور و بادام از گونه‌هایی است که در اراضی شیب دار و کم بازده کشت شده است.

کیانی فر با بیان اینکه توسعه باغات در همه ی استان و بر اساس شرایط آب و هوایی انجام شده افزود: با اضافه شدن ۶۰۰ هکتار به باغات استان ۵ هزار تن به تولیدات باغی استان افزوده می شود.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
خبرنگار پایگاه خبری خرم آباد فردا

نوشتن دیدگاه

ویژه

«علی دولتشاهی» پیشران توسعه در لرستان    
سید نظام الدین موسوی سرلیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی    دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امناء) از نهایی شدن لیست این ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات،
تحقیر فوتبال خیبر خرم آباد در زادگاه حافظ و سعدی با گلباران شیرازی ها   در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ فوتبال آزادگان، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با جشنواره گل، خی
اقدام انقلابی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان  مدیر فرهنگ وارشاد دورود عزل شد   در پی هنجار شکنی و کشف حجاب در مراسم دورود، با اقدام انقلابی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان، 
پلیمر خرم آباد در اصفهان گلباران شد  هندبال لرستان در نصف جهان زانو زد   پلیمر خرم آباد در اصفهان گلباران شد / هندبال لرستان در اصفهان زانو زد!   
یکی از راهبردهای دولت سیزدهم رسیدگی به مناطق محروم و ایجاد عدالت آموزشی است   سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه ایجاد عدالت آموزشی شعار دولت سیزدهم است، گفت: برای سال ۱۴۰۳ برنامه داریم ۱۰۰ روستای استان را صاحب مدرسه خوب و ایمن کنیم.

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه