امروز : 18 ارديبهشت 1403

 

سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان از دستور استاندار لرستان برای عدم چاپ بنر تبریک انتصاب و ارسال گل از سوی دستگاه‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری خرم آباد فردا، ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان درگفتگو با این پایگاه خبری با اشاره به معرفی « دکتر ابوطالب شفقت» به عنوان استاندار جدید لرستان، خواستار خودداری دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی از چاپ بنر و ارسال گل به مناسبت این انتصاب شد.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از ابراز لطف عموم نسبت به انتصاب نماینده عالی دولت در استان افزود: این اقدام بنا به دستور و تأکید دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید ومحترم لرستان و در راستای نهادینه شدن فرهنگ دوری از تشریفات غیر ضرور و نیز استفاده بهینه از منابع انجام می‌شود.

 

سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان افزود: مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی مطلقا از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن اجتناب کنند.

 

شایان ذکر است مراسم معارفه استاندار جدید لرستان، روز سه شنبه، چهارم اردیبهشت ماه و با حضور وزیر کشور برگزار شد. 

 

 

 

 سجاد جوانمرد
Author: سجاد جوانمرد
خبرنگار :
سجاد جوانمرد
عنوان :
خبرنگار خرم آباد فردا

نوشتن دیدگاه

ویژه

«علی دولتشاهی» پیشران توسعه در لرستان    
سید نظام الدین موسوی سرلیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی    دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امناء) از نهایی شدن لیست این ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات،
تحقیر فوتبال خیبر خرم آباد در زادگاه حافظ و سعدی با گلباران شیرازی ها   در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ فوتبال آزادگان، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با جشنواره گل، خی
اقدام انقلابی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان  مدیر فرهنگ وارشاد دورود عزل شد   در پی هنجار شکنی و کشف حجاب در مراسم دورود، با اقدام انقلابی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان، 
پلیمر خرم آباد در اصفهان گلباران شد  هندبال لرستان در نصف جهان زانو زد   پلیمر خرم آباد در اصفهان گلباران شد / هندبال لرستان در اصفهان زانو زد!   
یکی از راهبردهای دولت سیزدهم رسیدگی به مناطق محروم و ایجاد عدالت آموزشی است   سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه ایجاد عدالت آموزشی شعار دولت سیزدهم است، گفت: برای سال ۱۴۰۳ برنامه داریم ۱۰۰ روستای استان را صاحب مدرسه خوب و ایمن کنیم.

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه