امروز : 31 ارديبهشت 1403

معاون اجرائی رئیس جمهور در سفر امروز به استان لرستان گفت: ۵۷ پروژه مصوبه سفر رئیس جمهور در لرستان افتتاح وبهره برداری می رسد. 

 

به گزارش پایگاه خبری خرم آباد فردا، محسن منصوری با بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل از سیاست‌های اصلی دولت است، گفت: ۵۷ پروژه مصوب شده در سفر رئیس‌جمهور به لرستان اتمام و به بهره‌برداری رسیدند و تعدادی دیگر نیز در دست اجرا است.

محسن منصوری، معاون رئیس‌جمهور اظهار کرد: برای تعیین تکلیف کارخانه پارسیلون از طریق نهضت احیای واحدهای تولیدی و همچنین وزارت صمت اقدام خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به این موضوع که احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل مانند پارسیلون از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است، افزود: کارخانه پارسیلون از زیرساخت‌های خوبی برخوردار بوده و تلاش می‌کنیم در اولین فرصت موضوع بررسی وضعیت این کارخانه را در نهضت احیای کشور مطرح کنیم.

 

معاون رئیس‌جمهور پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان را یکی دیگر از دستور کارهای سفر یک روزه به استان قلمداد کرد و گفت: در مجموع و طی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان بیش از ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان تزریق شد که در بخش‌های مختلف هزینه شدند. تعداد ۵۷ پروژه مصوب شده در سفر رئیس‌جمهور به لرستان اتمام و به بهره‌برداری رسیدند و تعدادی دیگر نیز در دست اجرا است.

 

منصوری با آرزوی موفقیت برای استاندار جدید لرستان، اظهارکرد: مجموعه دولت برای رفع مشکلات استان به‌صورت تمام‌قد از برنامه‌های استاندار حمایت می‌کند. عصر امروز جلسه‌ای را به‌منظور بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با حضور مدیران و مسئولان اجرایی استان مخواهیم داشت.

 

 

 

 سجاد جوانمرد
Author: سجاد جوانمرد
خبرنگار :
سجاد جوانمرد
عنوان :
خبرنگار خرم آباد فردا

نوشتن دیدگاه

ویژه

دیدار مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با مدیر فروشگاه‌های اتکا استان   «بهروز بالاوندی» مدیریت شعب بانک رفاه استان لرستان  و هیات همراه به منظور افزایش همکاری‌‌های فی‌مابین وتعامل چند سویه با تورج سلاطی مدیر فروشگاه اتکا استان در محل دفتر این مجموعه دیدار کر
برگزاری دوره آموزشی تشریفات و آداب پذیرایی در مدیریت شعب بانک رفاه کارگران لرستان    دوره آموزشی تشریفات و آداب پذیرایی

تبیین امید آفرین

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
تبیین امید آفرین   امروز نقطه اصلی و کانونی در رسیدن به قله ها امیدآفرینی است، یعنی هرگز نباید جام
به همت قرارگاه عدالت تربیتی، آموزشی کشور: تجلیل از معلمان برگزیده جهادی کشور   به همت قرارگاه عدالت تربیتی آموزشی کشور: معلمان برگزیده جهادی کشور تجلیل شدند   به گزارش
پس از یک دهه وقفه :تجلیل از روابط عمومی های استان به همت انجمن خبرنگاری و روابط عمومی لرستان    مراسم تقدیر از روابط عمومی ها و خبرنگاران استان به همت هیات مدیره انجمن خبرنگاری و روابط عمومی برگزار شد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان: عملیات حاج عمران با هدیه ۳۰۰ شهید سرافراز ثبت ملی شد     فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: از امسال سالروز عملیات حاج عمران با هدیه ۳۰۰ شهی
فرمانده سپاه پاسداران لرستان : یادمان شهدای حاج عمران ثبت ملی می شود   فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل « ع»  لرستان گفت: برنامه یادمان شهدای حاج عمران به عنوان یک برنام

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه