امروز : 17 ارديبهشت 1403
شهردار خرم‌آباد از اجرای شش پروژه شاخص این شهرداری در سال جاری خبر داد‌.
 

به گزارش خرم آباد فردا،داریوش بارانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال جاری در راستای تحول اساسی و تغییر سیمای شهر راهی جز برداشتن گام های اساسی و اجرای طرحهای متفاوت نداریم .

وی افزود:در همین راستا با بهره گرفتن از کارشناسان و تلاش برای ارتقای منابع شهرداری ، بودجه امسال شهرداری با بیش از ۲۰۰ درصد افزایش به ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسانده و در صحن شورا به تصویب رسید .

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه بدنبال اجرای پروژه هایی هستیم که حس غرور برای مردم ایجاد شود اظهار داشت : سال ۱۴۰۳ پروژه های متفاوت زیادی در شهر استارت زده خواهد شد اما تمرکز اصلی ما اجرای ۶ طرح شاخص و ممتاز شهر خرم‌آباد است که تحول و تغییر اساسی در شهر ایجاد می کنند ‌ .

بارانی تصریح کرد: پروژه پل طبیعت که تپه کاسیت را به ورودی مسکن مهر متصل خواهد و طرح پل پیوند که پارک کیو را به تپه کیو و شهدای گمنام با چشم اندازی منحصربفرد متصل خواهند نمود.

وی ادامه داد:همچنین ۱۷ هکتار از مجموعه تپه شهدا به فضای زیبایی برای استفاده شهروندان تبدیل می شود و ساخت تقاطع غیر همسطح امام رضا، پل افلاک و پل شهدای شهرداری که این دو طرح در اطراف پل گپ احداث خواهند شد ‌از دیگر پروژه های شاخص شهرداری در ۱۴۰۳ می‌باشند .

شهردار خرم‌آباد از اجرای خیابان موازی حافظ نیز خبر داد و گفت : مقدمات و مصوبات لازم اجرای این خیابان نیز در شرف انجام است و قطعاً در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد ‌.

وی ابراز امیدواری کرد:در کنار ۶ پروژه شاخص و ده ها طرح دیگر شهری، ورودی های شهر نیز برای مجموعه شهرداری بسیار حائز اهمیت هستند و برنامه های اساسی نیز در خصوص اصلاح و سامان دهی ورودی ها در دست اجرا می‌باشد.

داریوش بارانی همچنین آسفالت را مهمترین مطالبه شهروندان خرم‌آبادی دانست و عنوان کرد: امسال ۹۰ میلیارد تومان به بحث آسفالت اختصاص دادیم و طی ۳ قرارداد و توسط ۳ پیمانکار آسفالت معابر و محلات مختلف شهر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
خبرنگار پایگاه خبری خرم آباد فردا

نوشتن دیدگاه

ویژه

سید نظام الدین موسوی سرلیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی    دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امناء) از نهایی شدن لیست این ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات،
تحقیر فوتبال خیبر خرم آباد در زادگاه حافظ و سعدی با گلباران شیرازی ها   در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ فوتبال آزادگان، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با جشنواره گل، خی
اقدام انقلابی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان  مدیر فرهنگ وارشاد دورود عزل شد   در پی هنجار شکنی و کشف حجاب در مراسم دورود، با اقدام انقلابی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان، 
پلیمر خرم آباد در اصفهان گلباران شد  هندبال لرستان در نصف جهان زانو زد   پلیمر خرم آباد در اصفهان گلباران شد / هندبال لرستان در اصفهان زانو زد!   
یکی از راهبردهای دولت سیزدهم رسیدگی به مناطق محروم و ایجاد عدالت آموزشی است   سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه ایجاد عدالت آموزشی شعار دولت سیزدهم است، گفت: برای سال ۱۴۰۳ برنامه داریم ۱۰۰ روستای استان را صاحب مدرسه خوب و ایمن کنیم.

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه