امروز : 01 خرداد 1403
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از «محمد سامان بیرانوند» ملی پوش طلایی و قهرمان لرستانی تیراندازی کشور تقدیر کرد.
 

به گزارش خرم آباد فردا، وحید والی زاده مرادی با سفر به بروجرد و حضور در منزل محمد سامان بیرانوند جهت ایجاد انگیزه در رقابت های آتی و افتخار آفرینی برای کشور و استان مان از این قهرمان نوجوان لرستانی و چهره شاخص تیراندازی کشور با اهدا لوح و هدایایی تجلیل کرد.

در این دیدار که سیروس حسنوند و فرهاد دیناروند معاونان اداره کل، خدادادی رییس هیات تیراندازی لرستان و رئیس هیئت تیراندازی بروجرد نیز حضور داشتند.

«محمد سامان بیرانوند» از تیراندازان با استعداد رشته تراپ و قهرمانان تیراندازی آسیا است که با وجود سن کم توانسته است به رنکینگ و رکورد های قابل توجهی در رشته تیراندازی در سطوح ملی ، و بین المللی دست یابد و با دست یابی به مدال طلای آسیا ، سهمیه حضور در رقابت های المپیک پاریس را نیزکسب کند.

این قهرمان لرستانی در حال حاضر در اردوی تیم ملی تراپ حضور دارد.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
خبرنگار پایگاه خبری خرم آباد فردا

نوشتن دیدگاه

ویژه

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت رئیس‌ جمهور اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفتند.
پیام تسلیت مدیرعامل بانک  رفاه کارگران در پی شهادت خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور محبوب آیت الله سید ابراهیم رئیسی    دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی شهادت مظلومانه خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور محبوب، انقلابی و ولایت مدار حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گ
رئیس‌جمهور و هیات همراه در پی سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند آیت‌الله رئیسی و همراهانش در پی سانحه سقوط بالگرد در آذربایجان شرقی به شهادت رسیدند.
دیدار مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با مدیر فروشگاه‌های اتکا استان   «بهروز بالاوندی» مدیریت شعب بانک رفاه استان لرستان  و هیات همراه به منظور افزایش همکاری‌‌های فی‌مابین وتعامل چند سویه با تورج سلاطی مدیر فروشگاه اتکا استان در محل دفتر این مجموعه دیدار کر
برگزاری دوره آموزشی تشریفات و آداب پذیرایی در مدیریت شعب بانک رفاه کارگران لرستان    دوره آموزشی تشریفات و آداب پذیرایی

تبیین امید آفرین

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
تبیین امید آفرین   امروز نقطه اصلی و کانونی در رسیدن به قله ها امیدآفرینی است، یعنی هرگز نباید جام

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه