امروز : 01 خرداد 1403

 

 کمیته انضباطی سازمان لیگ فوتبال، آرای حواشی دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و نفت و گاز گچساران را اعلام کرد که بر این اساس، تیم لرستانی در صورت تکرار تخلف ها طی ۶ ماه، یک جلسه از همراهی تماشاگران محروم می‌شود.

به گزارش خرم آباد فردا؛ دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران فروردین ماه امسال برگزار شد که تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقابل، پرتاب بطری آب و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه از سوی تماشاگران تیم خیبر رخ داد.

در این راستا تیم فوتبال خیبر خرم آباد به یک جلسه محرومیت از همراهی و حضور تماشاگران در مسابقات خانگی محکوم شد که این رای برای مدت ۶ ماه معلق و در صورت تکرار در مسابقات بعدی به اجرا گذاشته می شود.

همچنین این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که این رای قابل تجدید نظر است.

خیبر خرم‌آباد سه‌شنبه ۲۱ فروردین در جریان هفته بیست و ششم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور، برابر مهمان خود نفت و گاز گچساران با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

خبرنگار
Author: خبرنگار
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
سردبیر خبرگزاری خرم آباد

نوشتن دیدگاه

ویژه

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت رئیس‌ جمهور اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفتند.
پیام تسلیت مدیرعامل بانک  رفاه کارگران در پی شهادت خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور محبوب آیت الله سید ابراهیم رئیسی    دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی شهادت مظلومانه خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور محبوب، انقلابی و ولایت مدار حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گ
رئیس‌جمهور و هیات همراه در پی سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند آیت‌الله رئیسی و همراهانش در پی سانحه سقوط بالگرد در آذربایجان شرقی به شهادت رسیدند.
دیدار مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با مدیر فروشگاه‌های اتکا استان   «بهروز بالاوندی» مدیریت شعب بانک رفاه استان لرستان  و هیات همراه به منظور افزایش همکاری‌‌های فی‌مابین وتعامل چند سویه با تورج سلاطی مدیر فروشگاه اتکا استان در محل دفتر این مجموعه دیدار کر
برگزاری دوره آموزشی تشریفات و آداب پذیرایی در مدیریت شعب بانک رفاه کارگران لرستان    دوره آموزشی تشریفات و آداب پذیرایی

تبیین امید آفرین

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
تبیین امید آفرین   امروز نقطه اصلی و کانونی در رسیدن به قله ها امیدآفرینی است، یعنی هرگز نباید جام

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه