امروز : 09 خرداد 1403

یکی دو روزی ست که با دلی آکنده از درد شاهد بی اخلاقی ها و حواشی هستم که در پی انتشار توییتی از جانب یکی از نمایندگان مردم شریف خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی و حتی حقیقی شکل گرفته و بعضی بدنبال آن هستند تا با بهره گیری از این فضا مطامع و اغراض سیاسی و اجتماعی خویش را به پیش برند و از این نمد کلاهی برای خود بسازند .

در این بین ذکر چند نکته به ذهنم رسید که عرض کنم ؛

در ابتدا خدا را شاهد میگیرم که هیچگونه نسبت نسبی ، سببی و دوستی با صاحب آن توییت نداشته و ندارم و در وهله اول روی سخنم با ایشان است که چرا با وجودی که به قول خودشان این فضا را می شناسد و بر وجود گرگهای مجازی و ... در این فضا معتقد هستند ، اینگونه بی مهابا پا به عرصه میگذارند و سخنانی را بیان میکنند که دستمایه همین افراد شود برای تحت تاثیر قرار دادن جامعه . افرادی که ما آنها را خوب میشناسیم که در کمینند تا از کاه کوه بسازند و با ماهی گیری از آب گل آلود هزینه هایی برای نظام بیافرینند که مسبوق به سابقه است و نمونه آن را در سخرانی رییس جمهور منتخب در سال 88 ( بیان عنوان خس و خاشاک برای برهم زنندگان نظم در آن برهه که با دستور گرفتن از دیگران سلب امنیت و آسیایش از مردم کردند و همین افراد این تعبیر را به کل جامعه تعمییم دادند ) دیدیم و نحوه مواجهه این افراد را با آن درک کردیم و باز به همان شکل خود را در تله پهن شده توسط این افراد می اندازیم .

در وهله دوم روی سخن من با جامعه ای ست که به راحتی بدون اینکه مقصود متکلم را درک کند ، و با ورود به فضای احساسی و تاثیر پذیری از پروپاگاندای سیاسی و هجمه های هوشمندانه افرادی که از سر عناد آتش بیار معرکه شده اند در تله شان گرفتار آمده و چوب در آتش دشمن میریزند .

هرچند که معتقدم و یقین دارم که ایراد اصلی از تصمیم گیرندگان بهارستان نشین و رسانه ای است که در اقناع افکار عمومی درخصوص اتخاذ تصمیمات حاکمیتی کم کار مینمایند و علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین ، یا نسبت به آن کاهل اند و یا نا آگاه و مشخصا کلام موکد مقام ولایت را درک نکرده اند . 

آیا برنامه سازی و بحث پیرامون تبیین مسائل حاکمیتی که مخاطب آن مردم هستند و برای جلوگیری از فضا سازی دشمن چه از سوی مسئولین حاکمیتی و دولتی و چه صدا و سیما به اندازه پخش یک سریال چندین بار تکراری بی محتوا که مخاطب آنچنانی هم ندارد ارزش ندلرد ؟

همانگونه که عرض کردم بنده هیچگونه ارتباطی با صاحب آن توییت نداشته و ندارم و ممکن است به سبب بیان این مطالب مورد هجمه همین گروهها قرار گیرم ، اما برای بنده یقین حاصل شده که منظور ایشان به هیچ وجه فعالین فضای مجازی و رسانه ای بصورت عام نبوده و یقینا مخاطب ایشان همین افرادی است که هوشمندانه سعی در تهییج افکار عمومی به نفع خود دارند و فضا را غبار آلود می نمایند و هزینه برای مردم ایجاد می کنند تا شود هر آنچه که خواهند .

کاش کسی پیدا می شد و از زبان خود مردم در خصوص این طرح با مردم صحبت میکرد و با ارائه آمار واقعی به مردمی که فرزندانشان گرفتار در فساد شده اند سهم این فضای بی قید را یاد آوری میکرد ؟

کاش به جای اینگونه صحبت ها بصورت شفاف از نقش این فضا در کلاهبرداری ها از خانواده ها صحیت میکردیم ؟

کاش کسی می آمد و از خرید و فروش سهل و راحت مواد مخدر و سلاح گرم در این فضا صحبت می کرد و از مصائبی که به سبب آن بر خانواده ها بار می شود ؟

کاش از فحشا ، تن فروشی پسر و دختر و نقش این فضا در افزایش نجومی آمار طلاق و... گفته می شد و هزاران کاش دیگر 

و ای کاش کسی پیدا می شد و میگفت که در این فضا بدنبال شفافیت سیاسی و اجتماعی و جلوگیری از رانت ها و دزدی ها و اختلاص ها هم بصورت سالم هستیم و ...

ای کاش کسی با مردمی که غریبه نیستند به درد دل مینشست ...

ای کاش کسی پیدا می شد و کلام ولایت را نه تنها می شنید ، که درک و عمل میکرد ...

بهنام گودرزی 

دبیر استانی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

استان لرستان

Author: رضاپور

نوشتن دیدگاه

ویژه

خریــد تضمینی بیش از ۷ هزار تن گندم از کشاورزان لرستان   مدیـرکل غله و خدمات بـازرگانی لرستان از خریــد تضمینی بیش از ۷ هزار تن گندم از کشاورزان استان خبر داد.
استاندار لرستان به شهرستان کوهدشت سفر کرد   در چهارمین سفر استانی استان
برنامه پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد - تهران و مشهد تا یازدهم خرداد ماه ۱۴۰۳  برنامه پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد تا یازدهم 
استاندار لرستان به شهرستان ازنا سفر کرد    در سومین سفر استانی  استاندار لرستان صبح امروز دک
استاندار لرستان :دغدغه سید شهدای خدمت در آخرین دیدار با من توجه به حوزه اقتصاد ،اشتغال ورفع بیکاری لرستان بود     ابوطالب شفقت استاندار لرستان گفت :در آخرین دیدار بنده با آیت‌الله رئیسی توجه به حوزه اقتصاد ،اشتغال
رستگاری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد پس از ۱۷ سال در دولت سید شهدای خدمت   ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم آباد پس از ۱۷سال بلاتک

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه