امروز : 01 خرداد 1403
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:۲۰۶ هکتار به مساحت شهرک‌های صنعتی استان اضافه شده است.
 

به گزارش خرم آباد فردا، فرزاد محمدی  اظهار کرد:در حوزه شهرک‌سازی و کارهای زیربنایی، اقدامات خوبی در شهرک‌های صنعتی استان انجام شده است.

وی ادامه داد: در موضوع تملک‌ها، با رشد خوبی نسبت به سال قبل مواجه بودیم به‌طوری که یکی از عارضه‌ها در حوزه شرکت شهرک‌های صنعتی موضوع اراضی در اختیار بود و در مدتی که مسؤولیت گرفتم ۲۰۶ هکتار به مجموع اراضی شهرک‌های صنعتی استان اضافه شد، از اراضی مستثنیات این زمین‌ها تملک شدند.

محمدی بیان کرد: لرستان با داشتن شرایط توپوگرافی و کوهستانی بودن اراضی، منابع ملی ندارد و اگر داشته باشد به علت شیب تندی که اراضی دارند، قابلیت استفاده برای شهرک‌ را ندارد. بنابراین ناچار به استفاده از اراضی مستثنیات بودیم که این کار، موانعی را دارد؛ اما با این وجود ۲۰۶ هکتار به مجموع اراضی شهرک‌های صنعتی استان اضافه شد.

وی اضافه کرد: به‌لحاظ اراضی، جایگاه خوبی در کشور نداشته‌ایم و باید تا جایی که مقدور است هم از منابع ملی و هم از مستثنیات استفاده شود تا این نقیصه برطرف شود.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
خبرنگار پایگاه خبری خرم آباد فردا

نوشتن دیدگاه

ویژه

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت رئیس‌ جمهور اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفتند.
پیام تسلیت مدیرعامل بانک  رفاه کارگران در پی شهادت خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور محبوب آیت الله سید ابراهیم رئیسی    دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی شهادت مظلومانه خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور محبوب، انقلابی و ولایت مدار حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گ
رئیس‌جمهور و هیات همراه در پی سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند آیت‌الله رئیسی و همراهانش در پی سانحه سقوط بالگرد در آذربایجان شرقی به شهادت رسیدند.
دیدار مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با مدیر فروشگاه‌های اتکا استان   «بهروز بالاوندی» مدیریت شعب بانک رفاه استان لرستان  و هیات همراه به منظور افزایش همکاری‌‌های فی‌مابین وتعامل چند سویه با تورج سلاطی مدیر فروشگاه اتکا استان در محل دفتر این مجموعه دیدار کر
برگزاری دوره آموزشی تشریفات و آداب پذیرایی در مدیریت شعب بانک رفاه کارگران لرستان    دوره آموزشی تشریفات و آداب پذیرایی

تبیین امید آفرین

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
تبیین امید آفرین   امروز نقطه اصلی و کانونی در رسیدن به قله ها امیدآفرینی است، یعنی هرگز نباید جام

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه