امروز : 17 تیر 1403

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: با رایزنی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته هتل صخره ای خرم آباد در بهار ۹۶ گردشگر می پذیرد.


به گزارش پایگاه خبری خرم آباد فردا به نقل از اعتلای لرستان،سلیمانی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در رابطه با وضعیت هتل صخره ای خرم آباد اظهار داشت: در جلسه ای که امروز با حضور مدیران اجرایی، سرمایه گذار پروژه، مسولان میراث فرهنگی و ... برگزار شد، مقرر شده این پروژه در قالب هتل ۵ ستاره بین المللی تکمیل شود و در فروردین ۹۶ اقدام به پذیرش مسافر کند.

 

وی ادامه داد: از آنجا که عملیات اجرایی این هتل در سال ۸۰ آغاز شده با گذشت این مدت نیاز به بازنگری در فضای فیزیکی هتل ضروری بوده و در این راستا عملیات اجرایی کار در سه شیفت انجام می شود.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان عنوان کرد: یکی از مشکلات اصلی این مجموعه که در ابتدای کار برای هتل در نظر گرفته نشده بود موضوع پارکینگ بوده که در این راستا لازم است برای ایجاد پارکینگ برای هتل اقدامات لازم صورت بگیرد.

 

سلیمانی عنوان کرد: در این زمینه لازم است دستگاه هایی از قبیل شهرداری و راه و شهرسازی برای ایجاد پارکینگ همکاری لازم با این مجموعه را داشته باشند و زمین لازم با قیمت کارشناسی در اختیار این هتل قرار دهند.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سرمایه گذار جدید این طرح توانمند و قادر به اجرای طرح است طرح ایجاد باغ ایرانی به سبک باغ «شازده کرمان» در این هتل اجرایی و عملیات زیباسازی و نماسازی زیبا و جذاب برای ورودی هتل نیز اجرا می شود.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با بیان اینکه متاسفانه به علت طولانی شدن روند ساخت هتل، این پروژه به یکی از نمادهای توسعه نیافتگی استان تبدیل شده بود گفت: در این راستا با پیگیری های مدیریت ارشد استان و بخشهای همکار و به ویژه بخش خصوصی توانمند که به تازگی برای سرمایه گذاری و اجرای این طرح اقدام کرده این پروژه در بهار ۹۶ گردشگر می پذیرد.

 

بنا بر این گزارش، هتل صخره ای خرم آباد نزدیک به ۱۵ سال است عملیات اجرایی آن نیمه کاره مانده و تاکنون بارها از سوی مسئولان از روند اجرای این پروژه انتقاد شده است و این در حالیست که طی سالهای اخیر با توقف عملیات اجرایی این پروژه انتقادات از آن دوچندان شده به گونه ای که مردم لرستان از این پروژه به عنوان پروژه ای تاریخی یاد می کنند.

 

اول اینکه پروژه هتل صخره ای خرم آباد به مساحت 7800 مترمربع در سال 78 کلنگ‎زنی و سال 79 عملیات اجرایی آن آغاز شد اما پس از 8 ماه عملیات اجرایی پروژه متوقف و سال 83 دوباره آغاز به‎کار کرد نه سال 1380  !

 

حال سوال اینجاست، با توجه به وعده بهاری آقای مدیرکل، باید دید تا یکسال آینده،یعنی پایان فصل بهار در ایران،این پروژه افتتاح و مسافران متقاضی از امکانات رفاهی آن استفاده خواهند کرد؟!

 

سوال دیگر اینکه،کدام محوطه جهت پارکینگ هتل مذکور در نظر گرفته خواهد شد؟!

 

و سوال آخر اینکه، آیا با پایان فصل بهار و اتمام دوره ریاست دولت محترم تدبیر و امید بر کشور، آیا در آن زمان، اتمام احتمالی دوره مسئولیت آقای مدیرکل به دستمایه ای برای عدم تحقق اجرا و افتتاح پروژه هتل صخره ای نخواهد شد؟!

 

بی شک، بهار 1396 شمسی، پاسخ این سه سوال را مشخص خواهد کرد. اگر هتل صخره ای به بهره برداری رسید که به آقای مدیرکل و سرمایه گذار محترم دستمریزاد خواهیم گفت و اگر وعده،وعده ی سرخرمن بود و بهانه ها دوباره رخ نمایی کردند،که باید مسئولین وعده دهنده در پیشگاه مردم فهیم استان لرستان پاسخگو باشند.

 

انتهای پیام/ امین ساکی

منبع خبر: اعتلای لرستان

 

خبرنگار
Author: خبرنگار
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
سردبیر خبرگزاری خرم آباد

نوشتن دیدگاه

ویژه

درپی درگذشت خبرنگار پیشکسوت: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل «ع» لرستان پیام تسلیت صادر کرد.  فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پیامی درگذشت عکاس و خبرنگار پیشکسوت حاج حسن مرادی را به خانواده ایشان تسل
دکتربهزاد مومنی مقدم: رئیس جمهور منتخب متعلق به همه مردم است رئیس ستاد مردمی مسعود پزشکیان در لرستان گفت: رییس جمهور منتخب متعلق به همه مردم است و اکنون فصل جدیدی از تعامل و همدلی در کشور برا
مهدی زکی پور: برگزاری همایش گرامیداشت روز خبرنگار در ۱۷ مردادماه    قائم مقام انجمن خبرنگاری و روابط‌عمومی لرستان خبر داد: برگزاری همایش گرامیداشت روز خبرنگار در ۱۷ مردادماه
پیام. تبریک عضو هیات مدیره بانک توسعه وتعاون به رئیس جمهور منتخب عضو هیات مدیره بانک توسعه وتعاون در پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را بعنوان چهاردهمین رئیس جمهور ایران تبریک گفت.  به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی  خرم آباد فردا
پیام تبریک دکتر علی دولتشاهی به رئیس جمهور منتخب دکتر پزشکیان دکتر علی دولتشاهی  در پیامی انتخاب شایسته دکتر پزشکیان را بعنوان  رئیس جمهور منتخب در نفی اسلام طالبانی توسط، مردم شریف ایران را تبریک گفت.  به گزارش خرم آباد فردا
بزودی جاده سلامتی و پیاده روی در بام لرستان آغاز می شود به گزارش پایگاه خبری خرم اباد فردا،وحید والی‌زاده مرادی شامگاه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان و داوران که در سالن جهاد
درخشش ورزشکاران آکادمی رستاخیز در میادین ملی وبین المللی مدیر مجموعه آکادمی رستاخیز اظهار کرد: ورزشکاران لرستان در چند سال گذشته در میادین ملی و بین المللی در بخش های مختلف خوش درخشیدند.  به گزارش پایگاه خبری  خرم آباد فردا
سعید جلیلی به لرستان سفر می‌کند   سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به لرستان سفر می‌کند.  
جلیلی تداوم دهنده مسیر و اهداف شهید آیت‌الله رئیسی خواهد بود   مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت:دکتر جلیلی

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه