امروز : 16 تیر 1403

با پیگیری مدیر آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد و قائم مقام انجمن خبرنگاری و روابط‌عمومی لرستان، طرح روشنایی معابر آرامستان‌های مرکز استان کلید خورد.

به گزارش خرم اباد فردا، صبح چهارشنبه ۱۳ تیرماه در جلسه‌ای که به میزبانی مهندس امیری با حضور مجتبی ولی‌زاده مدیر آرامستان‌های خرم‌آباد و مهدی زکی‌پور قائم مقام انجمن خبرنگاری و روابط‌عمومی لرستان در شرکت توزیع برق لرستان برگزار شد، طرح روشنایی معابر آرامستان‌های گلزار شهدا، صالحین، خضر و فلک‌الدین مصوب و عملیات اجرایی آن آغاز شد. 

در این دیدار مجتبی ولی‌زاده مدیر آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد ضمن قدردانی از مساعدت مهندس امیری در تقویت برق غسالخانه صالحین خرم‌آباد در سال گذشته، خاطر نشان کرد: شرکت توزیع برق لرستان همواره تعامل بسیار خوبی با سازمان‌های خدمات‌رسان داشته و از هیچ تلاشی در جهت رضایت شهروندان فروگذار نکرده است. 

وی روشنایی معابر را در جهت آرامش و آسایش مردم مهم عنوان کرد و گفت: روشنایی معابر آرامستان‌ها امنیت‌آفرین خواهد بود و سرقت آهن‌آلات، کابل‌های برق و .... را به شدت کاهش خواهد داد.

 مهندس امیری مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بیان اینکه برق‌رسانی به تمام نقاط استان از وظایف شرکت توزیع برق استان است، افزود: هدف ما رضایت شهروندان و مشترکان از این شرکت است و تا جایی که اعتبارات و امکانات اجازه دهد توان خود را در جهت تحقق این هدف بکار خواهیم گرفت.

وی در این جلسه با موافقت اجرای طرح روشنایی معابر آرامستان‌های گلزار شهدا، خضر، صالحین ‌و فلک‌الدین خرم‌آباد، افزود: از همین امروز عملیات اجرایی آن کلید خواهد خورد.

مهدی زکی‌پور قائم مقام انجمن خبرنگاری و روابط‌عمومی لرستان؛ نیز در این دیدار با ارج نهادن به تلاش‌های شرکت توزیع برق لرستان در جهت رضایتمندی مشترکان، بیان داشت: وظیفه‌شناسی، تخصص، توانمندی و جلب رضایت هم‌استانی‌ها خصوصا مشترکان برق از صفات بارز و برجسته مدیرعامل شرکت توزیع برق استان است که بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی برنامه‌های مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در راستای جلوگیری از خاموشی‌ها در فصل گرما اثرگذار عنوان کرد و افزود: تکریم و تقدیر از مشترکان کم‌مصرف، اهدا جوایز نفیس، دیدار چهره به چهره با مردم و اقناع آن‌ها در جهت مصرف بهینه و... از جمله اقدامات بسیار خوب مهندس امیری در استان لرستان بوده است‌.

خبرنگار
Author: خبرنگار
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
سردبیر خبرگزاری خرم آباد

نوشتن دیدگاه

ویژه

بزودی جاده سلامتی و پیاده روی در بام لرستان آغاز می شود به گزارش پایگاه خبری خرم اباد فردا،وحید والی‌زاده مرادی شامگاه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان و داوران که در سالن جهاد
درخشش ورزشکاران آکادمی رستاخیز در میادین ملی وبین المللی مدیر مجموعه آکادمی رستاخیز اظهار کرد: ورزشکاران لرستان در چند سال گذشته در میادین ملی و بین المللی در بخش های مختلف خوش درخشیدند.  به گزارش پایگاه خبری  خرم آباد فردا
سعید جلیلی به لرستان سفر می‌کند   سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به لرستان سفر می‌کند.  
جلیلی تداوم دهنده مسیر و اهداف شهید آیت‌الله رئیسی خواهد بود   مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت:دکتر جلیلی
مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات جلیلی:  جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه خواهد داد مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت: جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه
دعوت مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری   بهروز بالاوندی ، مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با صدور پیامی ازهمکاران استان وایران اسلامی برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.  به گزارش خرم آباد
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان آغاز شد   صبح امروز جمعه هشتم تیرماه هم‌زمان با سراسر کشور، ماراتن انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت ۸ صبح در استان لرستان آغاز شد.

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه