امروز : 11 تیر 1403
 
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت :سرمایه‌گذاری شرکت بارز در الیگودرز بسیار ناچیز ودرحد احداث یک دیوار است.
 

 به گزارش خرم آباد فردا ؛حمیدرضا گودرزی در شورای اداری الیگودرز که با حضور استاندار لرستان برگزار شد، گفت: وضعیت لرستان در قیاس با سایر استان‌ها باید بهتر شود.

وی در ادامه افزود: طی بررسی و پیگیری که داشتم شرکت لاستیک‌سازی شهرستان قرار بوده ۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در الیگودرز سرمایه گذاری کند و این موضوع را در بین مردم اعلام کردند اما سال‌هاست این اتفاق در شهرستان رخ نداده است.

گودرزی ادامه داد : مدیران باید گزارش واقعی را به استاندار انتقال دهند، شفقت در سه استان استاندار بوده و از تجربه لازم برخوردار است و بایستی واقعیات صنعت و اقتصاد استان را بداند بنابراین مدیران بایستی واقعیت استان را انتقال دهند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت سرمایه‌گذاری در ابن شهرستان عنوان کرد: کل سرمایه‌گذاری شرکت بارز در الیگودرز صرفاً در حد احداث دیوار است که بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن هم صرف نشده در صورتیکه به مردم اعلام کردند بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ میلیون سرمایه گذاری می‌شود.

وی تصریح کرد: جدای از این که در این طرح مشکلاتی برای زمین‌های مردم بوجود آمده و اختلافاتی بروز داده شده اما بدنبال توسعه صنعت در استان هستیم.

گودرزی بیان کرد: همه باید تلاش کنیم در این حوزه مشکلات و موانع را برطرف کنیم و به صورت واقعی بدنبال ایجاد شغل و برطرف کردن مشکلات مردم باشیم.

انتهای پیام 

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

خبرنگار
Author: خبرنگار
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
سردبیر خبرگزاری خرم آباد

نوشتن دیدگاه

ویژه

مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات جلیلی:  جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه خواهد داد مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت: جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه
دعوت مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری   بهروز بالاوندی ، مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با صدور پیامی ازهمکاران استان وایران اسلامی برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.  به گزارش خرم آباد
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان آغاز شد   صبح امروز جمعه هشتم تیرماه هم‌زمان با سراسر کشور، ماراتن انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت ۸ صبح در استان لرستان آغاز شد.
بر اساس آمارهای شاخص فلاکت از سال ۹۱ تا ۱۴۰۲؛ لرستان در صدر شاخص فلاکت کشور   بررسی آمارهای اقتصادی از سال ۹۱ تا ۱۴۰۲ نشان
مقام اول پاراتکواندو کار لرستانی در رقابتهای قهرمانی کشور   لیلا میرزایی مقام اول قهرمانی پاراتکواندو کشور( انتخابی تیم ملی ) را کسب کرد. به گزارش
طی حکمی؛ رئیس هیأت اسکواش چگنی منصوب شد   طی حکمی از طرف منصور داودی نژاد، یاسر نظری چگنی به عنوان رئیس هیأت اسکواش شهرستان چگنی منصوب شد.
عفو ۹۲ نفر از محکومان دادگستری لرستان/ مختومه  شدن بیش از ۴۱۷ هزار پرونده در دادگستری لرستان / مختومه  شدن بیش از ۴۱۷ هزار پرونده در دادگستری  رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت :بیش از ۴۱۷ هزار پرونده در دادگستری لرستاندر سال گذشته مختومه شد. به گزارش
رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی  لرستان انتخاب شد    در مجمع برگزاری انتخاباتی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان ،رئیس این هیئت در لرستان معرفی و مشغول بکار شد به گزارش

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه