امروز : 09 تیر 1403

رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی دکتر قالیباف در لرستان قالیباف را فردی شایسته، خستگی ناپذیر با روحیه جهادی و انقلابی معرفی کرد و گفت: آقای قالیباف فردی میدانی است با این خصوصیت که اگر به کاری ورود کرد تا آن را انجام ندهد کوتاه نمی‌آید.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی خرم آباد فردا؛ عزت اله بهاروند امروز  در آیین افتتاحیه ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در جنوب شهر خرم آباد با اشاره به اینکه لرستان سرشار از نعمت های الهی است که باید احیا شود، اظهار کرد: با وجود ظرفیت های متعدد استان در حوزه گردشگری، کشاورزی و معدن اما شرایط فعلی شایسته مردم استان نیست، متاسفانه موانع دست و پاگیر و کم کاری ما را به سمت انحراف برده است.

 

وی با بیان اینکه انتخاب بعضی مدیران ناکارآمد و هدف گذاری ها غلط باعث شده لرستان در مسیر واقعی خود قرار نگیرد، گفت: رفع بیکاری و اشتغال‌زایی باید به عنوان مطالبه در دستور کار دولت جدید قرار بگیرد.

 

رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی دکتر قالیباف در لرستان با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید هم در آخرین صحبت های خود از چند استان محروم نام بردند، بیان کرد: اولین استانی که رئیس جمهور شهید بر رفع بیکاری آن تاکید داشتند لرستان بود.

 

  بهاروند گفت: چرا استانی که در گندم و گوشت قرمز خود کفا است باید این وضعیت را داشته باشد.

 

وی تاکید کرد: مطالبه ما از دولت آینده مطالبه اقتصادی است و حتما به عنوان کسی که در ستاد آقای قالیباف فعالیت دارم وظیفه خود می‌دانم که این موضوع را پیگیری کنم.

 

رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی دکتر قالیباف در لرستان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید درست و با شناخت انتخاب کنیم، افزود: در انتخابات نباید با احساسات برخورد کنیم و هر کس که خوب سخنرانی و یا تحلیل کرد انتخاب کنیم، کشور به فرد اجرایی نیاز دارد.

 

بهاروند گفت: در انتخاب فرد مورد نظر باید به گذشته و عملکرد او نگاه کنیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم

 

وی تاکید کرد: خواهش من این است که تحت احساسات و فضا سازی رسانه ای رییس جمهور را انتخاب نکنید‌.

 

رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی دکتر قالیباف در لرستان قالیباف را فردی شایسته، خستگی ناپذیر با روحیه جهادی و انقلابی معرفی کرد و گفت: آقای قالیباف فردی میدانی است با این خصوصیت که اگر به کاری ورود کرد تا آن را انجام ندهد کوتاه نمی‌آید.

 

 

 

خبرنگار
Author: خبرنگار
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
سردبیر خبرگزاری خرم آباد

نوشتن دیدگاه

ویژه

دعوت مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری   بهروز بالاوندی ، مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با صدور پیامی ازهمکاران استان وایران اسلامی برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.  به گزارش خرم آباد
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان آغاز شد   صبح امروز جمعه هشتم تیرماه هم‌زمان با سراسر کشور، ماراتن انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت ۸ صبح در استان لرستان آغاز شد.
بر اساس آمارهای شاخص فلاکت از سال ۹۱ تا ۱۴۰۲؛ لرستان در صدر شاخص فلاکت کشور   بررسی آمارهای اقتصادی از سال ۹۱ تا ۱۴۰۲ نشان
مقام اول پاراتکواندو کار لرستانی در رقابتهای قهرمانی کشور   لیلا میرزایی مقام اول قهرمانی پاراتکواندو کشور( انتخابی تیم ملی ) را کسب کرد. به گزارش
طی حکمی؛ رئیس هیأت اسکواش چگنی منصوب شد   طی حکمی از طرف منصور داودی نژاد، یاسر نظری چگنی به عنوان رئیس هیأت اسکواش شهرستان چگنی منصوب شد.
عفو ۹۲ نفر از محکومان دادگستری لرستان/ مختومه  شدن بیش از ۴۱۷ هزار پرونده در دادگستری لرستان / مختومه  شدن بیش از ۴۱۷ هزار پرونده در دادگستری  رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت :بیش از ۴۱۷ هزار پرونده در دادگستری لرستاندر سال گذشته مختومه شد. به گزارش
رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی  لرستان انتخاب شد    در مجمع برگزاری انتخاباتی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان ،رئیس این هیئت در لرستان معرفی و مشغول بکار شد به گزارش
بسیج سازندگی ، نقش مهمی در تحقق رشد تولید و اشتعال بخش کشاورزی  و خدمت رسانی به مناطق محروم لرستان را دارد   مدیر کل دیوان محاسبات استان گفت:بسیج سازندگی ، نقش مهمی در تحقق رشد تولید و اشتعال بخش کشاورزی و خدمت رسانی به مناطق محروم لرستان را دارد به گزارش خرم آباد فردا؛ آقای جما

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه