امروز : 12 ارديبهشت 1403

 

نماز عید سعید فطر صبح امروز با حضور مردم مومن و خداجوی در لرستان اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی خرم آباد فردا،همزمان با حلول ماه شوال نماز عید سعید فطر با حضور گسترده مردم مومن و روزه دار لرستان در شهرهای مختلف و در بیش از هزار نقطه استان اقامه شد.

نماز عید سعید فطر در خرم‌آباد مرکز استان لرستان، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد اقامه شد.

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلی الغدیر این شهر با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: قوای سه گانه در کشور و استان باید با همدلی و هم افزایی بیشتر مشکلات مردم در بخش‌های اقتصادی، معیشت و اشتغال کمتر و برطرف کنند.

وی با بیان اینکه قبل و بعد از پیروزی انقلاب امام راحل و مقام معظم رهبری بر وحدت و اتحاد مردم و مسوولان تاکید داشته و همین وحدت و همدلی باعث شد مشکلات بسیاری را پشت سر بگذاریم، بیان کرد: دشمنان نظام با اتحاد مردم مخالف هستند، ممکن است مردم سلایق متفاوتی داشته باشند، اما این تفاوت نظرها باید با رعایت اخلاق، منصفانه و نقد و مطالبه گوی مبتنی بر انصاف صورت گیرد.

شاهرخی اضافه کرد: دشمنان نظام فهمیده‌اند حمله نظامی به کشور بی‌فایده است و برای همین به تحریف و دروغگویی و بدبین کردن مردم روی آورده‌اند و باید در شناخت راهبرد جدید دشمن بصیرت داشت و به روز بود.

وی با بیان اینکه ماه رمضان امسال متفاوت تر از گذشته بود و بخصوص در شب‌های امیدبخش و درس آموز قدر با شور و حال خاص مهدوی بیشتری برگزار شد، ادامه داد: کمک‌های مومنانه‌ای که از سوی نهادهای حمایتی و سازمان‌های مردم نهاد به افراد کم بضاعت توزیع شد و همچنین نقش جوانان و فعالان دینی و فرهنگی در کمک رسانی بسیار برجسته و قابل تقدیر بود.

شاهرخی اظهار کرد: در این ماه مبارک مردم مومن و انقلابی ضمن مبارزه و جهاد با نفس و همچنین جهاد مالی، آمادگی مقابله با دشمنان اسلام و قرآن که سرزمین‌های اسلامی را اشغال کرده‌اند در روز قدس به نمایش گذاشتند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماه تقویت اراده است و در این راستا باید مسئولیت‌ها و کارهایمان را با همت و تلاش مضاعف برای نزدیک شدن به قله‌های پیشرفت بیشتر کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ماه مبارک رمضان ما را به وادی رحمت الهی وارد کرده و از انحرافات و کج روی‌ها دور می‌سازد و همچنین سبب شده از رذیلت‌ها دور شویم و باید تلاش کنیم بر همین امر ثابت قدم بمانیم.

انتهای پیام

خبرنگار
Author: خبرنگار
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
سردبیر خبرگزاری خرم آباد

نوشتن دیدگاه

ویژه

اقدام انقلابی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان  مدیر فرهنگ وارشاد دورود عزل شد   در پی هنجار شکنی و کشف حجاب در مراسم دورود، با اقدام انقلابی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان، 
پلیمر خرم آباد در اصفهان گلباران شد  هندبال لرستان در نصف جهان زانو زد   پلیمر خرم آباد در اصفهان گلباران شد / هندبال لرستان در اصفهان زانو زد!   
یکی از راهبردهای دولت سیزدهم رسیدگی به مناطق محروم و ایجاد عدالت آموزشی است   سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه ایجاد عدالت آموزشی شعار دولت سیزدهم است، گفت: برای سال ۱۴۰۳ برنامه داریم ۱۰۰ روستای استان را صاحب مدرسه خوب و ایمن کنیم.
بازدید منتخب مردم دورود و ازنا  از اماکن ورزشی دورود    منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان از اماکن ورزشی دورود بازدید کردند. به گزارش خرم آباد فردا ؛
نائب رئیس هیأت بسکتبال کارگران لرستان منصوب شد   طی حکمی محمدباقر بقالی به عنوان نائب رئیس هیأت بسکتبال کارگران لرستان منصوب شد
دستور استاندار لرستان برای عدم ارسال گل و نصب بنر تبریک انتصاب   سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان از دستور استاندار لرستان برای عدم چاپ بنر تبریک انتصاب و ارسال گل
باحکم استاندار : سرپرست حوزه استانداری لرستان منصوب شد    نخستین حکم استاندار و دومین فرماندار با حفظ سمت «ایمان خسروی» سرپرست اداره کل حوزه استا
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد   طی حکمی « محمدرضا جابر انصاری» به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد.   
رئیس هیات مدیره انجمن خبرنگاری و روابط عمومی لرستان منصوب شد   محمود داودی نژاد رئیس هیات مدیره انجمن صنفی، تخصصی، خبرنگاری و روابط ع
یک لرستانی، دبیرکل فدراسیون والیبال ایران شد   طی حکمی ازسوی رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران «امیر حسین منظمی» کاپیت

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه