امروز : 12 تیر 1403

مدیرکل امور استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: برای توسعه و پیشبرد امور کتابخانه‌های عمومی دستگاه‌های فرهنگی باید بیش از پیش با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند.

به گزارش خرم آباد فردا ،محمدهادی ناصری در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یکی از مزیت‌های استان لرستان را حضور مدیرکل همراه با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دانست و افزود: برای توسعه و پیشبرد امور کتابخانه‌های عمومی دستگاه‌های فرهنگی باید بیش از پیش با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند.

ناصری با اشاره به اهمیت هم‌افزایی میان دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی گفت: در دوران تصدی آقای رمضانی بر معاونت توسعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور یکی از موضوعات مهم، پروژه کتابخانه مرکزی مشهد بود که ۲۵ سال بر زمین مانده بود، افزود: با پیگری‌های آقای رمضانی و دبیرکل وقت نهاد و تلاش‌های آقای سبزیان در استان این پروژه به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه نخستین بار در مشهد شاهد صف طولانی برای عضویت در کتابخانه مرکزی امام خمینی (ره) بودیم، افزود: ثبت این تصاویر همراه با احساس غرور، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند که چقدر جامعه تشنه این ظرفیت‌ها هستند. بنابراین باید برای توسعه و پیشبرد امور کتابخانه‌های عمومی دستگاه‌های فرهنگی‌ بیش از پیش با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه مردم لرستان مردمی علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی هستند، افزود: باید تلاش کرد زیرساخت‌های مناسب برای گسترش دسترسی آسان مردم برای کتاب را فراهم کنیم.

روانشاد، همراهی نهاد کتابخانه‌ها و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ارزشمند دانست و افزود: این همراهی نیز در استان دنبال می‌شود و آمادگی اجرای برنامه‌های مشارکت با اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان بیش از پیش وجود دارد.

بر اساس این گزارش در این دیدار معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات کتابخانه‌های عمومی کشور، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان و مدیرکل سابق کتابخانه‌های عمومی لرستان نیز حضور داشتند.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
خبرنگار پایگاه خبری خرم آباد فردا

نوشتن دیدگاه

ویژه

سعید جلیلی به لرستان سفر می‌کند   سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به لرستان سفر می‌کند.  
جلیلی تداوم دهنده مسیر و اهداف شهید آیت‌الله رئیسی خواهد بود   مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت:دکتر جلیلی
مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات جلیلی:  جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه خواهد داد مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت: جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه
دعوت مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری   بهروز بالاوندی ، مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با صدور پیامی ازهمکاران استان وایران اسلامی برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.  به گزارش خرم آباد
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان آغاز شد   صبح امروز جمعه هشتم تیرماه هم‌زمان با سراسر کشور، ماراتن انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت ۸ صبح در استان لرستان آغاز شد.
بر اساس آمارهای شاخص فلاکت از سال ۹۱ تا ۱۴۰۲؛ لرستان در صدر شاخص فلاکت کشور   بررسی آمارهای اقتصادی از سال ۹۱ تا ۱۴۰۲ نشان

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه