امروز : 13 تیر 1403

 

جلسه کارگروه کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی لرستان با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی، مدیر شعب بانک رفاه کارگران، مدیر کل بیمه آتیه سازان، مسئول بازرسی اداره کل تامین اجتماعی و روسای تشکل های کارگری و بازنشستگی درسالن همایش مدیریت درمان تامین اجتماعی برگزار شد. 

به گزارش  افلاک ورزشی ؛ رامین منظمی  مدیر درمان تامین اجتماعی استان در این جلسه با تکریم ویژه از کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان ودعوت از مدیران مرتبط در مباحث بانکی ٬بیمه ی بر رفع مشکلات وانتظارات ویژه این قشر فرهیخته تاکید کرد.

 وی با تاکید براینکه تأمین اجتماعی یکی از ارکان اصلی ایجاد آسایش خاطر و امید به آینده در میان اقشار مختلف مردم است گفت : سازمان تأمین اجتماعی با بیش از نیم قرن قدمت سعی نموده است تا براساس استانداردهای تعیین شده توسط نهادهای بین المللی از جمله سازمان بین المللی کار و اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی، خدمات خود را به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه نماید.

در حال حاضر در لرستان ۳۱۰ تخت بستری تأمین اجتماعی وجود دارد که خدمات مطلوب را به مردم ارایه می دهند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان اضافه کرد:منظمی بیان کرد: یک‌هزار و یک مرکز طرف قرارداد با این سازمان در استان وجود دارد که ۲۲۵ مرکز طرف قرارداد در بروجرد فعال بوده و خدمات را به بیمه‌شدگان ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه درمان هزینه و ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نسخه صادر شده است، افزود: در این بیمارستان ۵۵۶ هزار ویزیت انجام شده و ۶ هزار بیمار بستری شدند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳ مرکز درمانی در استان وجود دارد که شامل سه بیمارستان، سه پلی‌کلینیک و هفت درمانگاه است.

منظمی یادآور شد: در شبانه‌روز ۱۷ هزار خدمت در لرستان ارائه می‌شود و با این جمعیت جزو استان‌هایی هستیم که در بخش بستری ۸۲ درصد رضایتمندی را داریم.

وی با بیان اینکه لرستان اولین استان کشور در دسترسی به خدمات درمانی تامین اجتماعی بوده و سال گذشته ۲ میلیون ۷۰۰ هزار ویزیت در لرستان انجام شده است . 

انتهای پیام 

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

خبرنگار
Author: خبرنگار
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
سردبیر خبرگزاری خرم آباد

نوشتن دیدگاه

ویژه

بزودی جاده سلامتی و پیاده روی در بام لرستان آغاز می شود به گزارش پایگاه خبری خرم اباد فردا،وحید والی‌زاده مرادی شامگاه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان و داوران که در سالن جهاد
درخشش ورزشکاران آکادمی رستاخیز در میادین ملی وبین المللی مدیر مجموعه آکادمی رستاخیز اظهار کرد: ورزشکاران لرستان در چند سال گذشته در میادین ملی و بین المللی در بخش های مختلف خوش درخشیدند.  به گزارش پایگاه خبری  خرم آباد فردا
سعید جلیلی به لرستان سفر می‌کند   سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به لرستان سفر می‌کند.  
جلیلی تداوم دهنده مسیر و اهداف شهید آیت‌الله رئیسی خواهد بود   مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت:دکتر جلیلی
مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات جلیلی:  جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه خواهد داد مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت: جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه
دعوت مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری   بهروز بالاوندی ، مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با صدور پیامی ازهمکاران استان وایران اسلامی برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.  به گزارش خرم آباد
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان آغاز شد   صبح امروز جمعه هشتم تیرماه هم‌زمان با سراسر کشور، ماراتن انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت ۸ صبح در استان لرستان آغاز شد.

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه