امروز : 12 تیر 1403
آیین بزرگداشت حجت‌الاسلام والمسلمین "طاهری خرم‌آبادی" تیرماه امسال همزمان با نخستین سالگرد رحلت این عالم بزرگوار در لرستان برگزار می‌شود.
 

به گزارش خرم آباد فردا،نشست هماهنگی برگزاری آیین بزرگداشت روحانی برجسته حجت‌الاسلام والمسلمین سید«شکرالله طاهری خرم‌آبادی» با حضور حجت‌الاسلام عابدین درویش‌پور،رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان و مدیرکل و معاون فرهنگی این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن تاکید بر ابعاد شاخص وجودی این روحانی جلیل القدر اظهار کرد: مهمترین بُعد آن عالم ربانی که در بین تمامی مردم استان لرستان، شناخته شده و دارای اهمیت بوده وجهه مردمی بودن ایشان است که در این راستا به‎عنوان یک روحانی تمام عیار شناخته شده هستند؛ بنابراین لازم است مراسمی در شان و شخصیت والای این بزرگوار برگزار شود.

وی بیان کرد: در همین راستا نیاز است تمامی نهادها و دستگاه‎های فرهنگی پای کار آمده تا بتوانیم ابعاد مختلف شخصیتی ایشان را برای جامعه و به ویژه نسل جوان و نوجوان به خوبی، تبیین کنیم.

گفتنی است،در این جلسه مقرر شد که آیین گرامی‎داشت این روحانی عالی‎قدر در تیرماه سال جاری همزمان با اولین سالگرد ایشان برگزار شود.

حجت‌الاسلام” سیدشکرالله طاهری” از مدرسین حوزه علمیه خرم‌آباد بود که سال‌ها توفیق اقامه نماز جماعت در مساجد مختلف از جمله حضرت موسی بن جعفر (ع)، جامع و آراسته در مرکز شهر و بازار خرم‌آباد، حضور در جلسات روضه و عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) و اعزام به عنوان روحانی کاروان‌های حج و زیارت را بر عهده داشت که در ۸۸ سالگی به لقاءالله پیوست.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
خبرنگار پایگاه خبری خرم آباد فردا

نوشتن دیدگاه

ویژه

سعید جلیلی به لرستان سفر می‌کند   سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به لرستان سفر می‌کند.  
جلیلی تداوم دهنده مسیر و اهداف شهید آیت‌الله رئیسی خواهد بود   مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت:دکتر جلیلی
مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات جلیلی:  جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه خواهد داد مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت: جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه
دعوت مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری   بهروز بالاوندی ، مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با صدور پیامی ازهمکاران استان وایران اسلامی برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.  به گزارش خرم آباد
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان آغاز شد   صبح امروز جمعه هشتم تیرماه هم‌زمان با سراسر کشور، ماراتن انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت ۸ صبح در استان لرستان آغاز شد.
بر اساس آمارهای شاخص فلاکت از سال ۹۱ تا ۱۴۰۲؛ لرستان در صدر شاخص فلاکت کشور   بررسی آمارهای اقتصادی از سال ۹۱ تا ۱۴۰۲ نشان

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه