امروز : 12 تیر 1403
معاون علمی و فرهنگی ستاد امر به معروف لرستان گفت:همایش علمی و نخبگانی امر به معروف و نهی‌ از منکر به میزبانی استان است.
 

به گزارش خرم آباد فردا، ابراهیم بهروج از برگزاری همایش علمی و نخبگانی امر به معروف و نهی‌ از منکر منطقه غرب کشور در ماه جاری به میزبانی لرستان خبر داد و اظهار داشت: این همایش علمی به میزبانی لرستان تا پایان خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی افزود:این همایش علمی با حضور استان‌های کردستان، ایلام و کرمانشاه در سالن آمفی تاتر دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار می‌شود.

معاون علمی و فرهنگی ستاد امر به معروف لرستان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان در این همایش تا ۳۱ اردیبهشت بوده و تمدید ۳ روزه تا ۳ خرداد اعلام شده بود، عنوان کرد: جمع بندی این آثار در اختیار داوران همایش جهت داوری قرار گرفته است.

وی با قدردانی از زحمات دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان در راستای برگزاری این همایش عنوان کرد: امیدواریم به زودی داوری و اسامی نفرات برتر در اختیار دبیرخانه جهت تجلیل در روز همایش شود.

بهروج گفت:خوشبختانه در استان لرستان همبستگی ادارات دستگاه های حاکمیتی، بانک ها بخصوص دانشگاه ها و مراکز آموزش برای برگزاری باشکوه همایش قابل تقدیر است.

معاون علمی و فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان برگزاری همایش علمی غرب کشور را ماحصل برگزاری نشست‌های علمی و کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی عنوان کرد و اظهار داشت: شوراهای امر به معروف و هسته‌های پژوهش در دانشگاه‌های استان برای احیا و تقویت امر به معروف و نهی از منکر به صورت جدی فعال شده و امیدواریم همکاری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی همانند سال گذشته در برگزاری نشست‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی تقویت شود.

وی داشتن رتبه علمی و فرهنگی ستاد امر به معروف لرستان در سال ۱۴۰۲ و سال‌های قبل را مرهون زحمات همه همکاران ستاد، شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه‌های استان، اساتید دانشگاه‌های، اساتید حوزه های علمیه لرستان، اعضا کمیته علمی معاونت علمی لرستان عنوان کرد.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
خبرنگار پایگاه خبری خرم آباد فردا

نوشتن دیدگاه

ویژه

سعید جلیلی به لرستان سفر می‌کند   سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به لرستان سفر می‌کند.  
جلیلی تداوم دهنده مسیر و اهداف شهید آیت‌الله رئیسی خواهد بود   مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت:دکتر جلیلی
مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات جلیلی:  جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه خواهد داد مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت: جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه
دعوت مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری   بهروز بالاوندی ، مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با صدور پیامی ازهمکاران استان وایران اسلامی برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.  به گزارش خرم آباد
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان آغاز شد   صبح امروز جمعه هشتم تیرماه هم‌زمان با سراسر کشور، ماراتن انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت ۸ صبح در استان لرستان آغاز شد.
بر اساس آمارهای شاخص فلاکت از سال ۹۱ تا ۱۴۰۲؛ لرستان در صدر شاخص فلاکت کشور   بررسی آمارهای اقتصادی از سال ۹۱ تا ۱۴۰۲ نشان

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه