امروز : 12 تیر 1403
فرماندار الشتر گفت:نقش کانون پرورش فکری در فرهنگ سازی مهم و تاثیرگذار است.
 

به گزارش خرم آباد فردا،رضا داوری،مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به همراه مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری الشتر و کارشناسان ستادی استان با میلاد شرفی، فرماندار شهرستان الشتر دیدار و گفت وگو کردند.

میلاد شرفی،در این نشست ضمن قدردانی از تلاش مدیرکل و همکاران مراکز کانون در راستای پرورش و رشد کودکان و نوجوانان این سرزمین اظهار داشت:نقش کانون پرورش فکری در فرهنگ سازی مهم و تاثیرگذار است.

وی افزود:کار فرهنگی یکی از مهم ترین عناصر پیشرفت یک جامعه است و برای تربیت قشرآینده ساز جامعه، کانون پرورش فکری با داشتن ظرفیت های فرهنگی و هنری بهترین و مطمئن ترین مکان است.

فرماندارالشتر در پایان سخنان خود عنوان داشت: برای حل مشکلات مراکز کانون، همکاری و تخصیص اعتبار پیگیری و حمایت های لازم را انجام می دهیم.

در این دیدار رضا داوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن معرفی فعالیت های کانون اظهار داشت:۲ مرکز فرهنگی هنری در الشتر فعالیت و خدمات فرهنگی، هنری و ادبی را به کودکان ونوجوانان ارائه می دهند.

وی به تعامل بیشتر مراکز کانون با فرمانداری، شهرداری، نهادهای فرهنگی و حلقه های میانی تاکید کرد و گفت:تربیت کودکان ونوجوانان تراز انقلاب، ترویج کتاب و کتاب خوانی در دستور کار مراکز کانون قرار دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به شاداب سازی مراکز اشاره کرد و عنوان داشت: برای تجهیز، تعمیر و رنگ آمیزی و… منتظر همکاری های بیشتراز طرف فرمانداری و شهرداری و… هستیم.

وی در ادامه به برگزاری کارگاه های اوقات فراغت در مراکز کانون پرورش فکری اشاره کرد و گفت:در اواسط خردادماه این کارگاه ها با مربیان توانمند و حضور کودکان و نوجوانان آغاز خواهند شد.

در این نشست علی یوسفوند،معاون سیاسی فرمانداری الشتر، فروزان کاظم زاده، مسئول امور بانوان و امور اجتماعی، مسئولان مراکز یک و دو و کارشناسان ستادی استان حضور داشتند.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
خبرنگار پایگاه خبری خرم آباد فردا

نوشتن دیدگاه

ویژه

سعید جلیلی به لرستان سفر می‌کند   سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به لرستان سفر می‌کند.  
جلیلی تداوم دهنده مسیر و اهداف شهید آیت‌الله رئیسی خواهد بود   مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت:دکتر جلیلی
مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات جلیلی:  جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه خواهد داد مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت: جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه
دعوت مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری   بهروز بالاوندی ، مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با صدور پیامی ازهمکاران استان وایران اسلامی برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.  به گزارش خرم آباد
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان آغاز شد   صبح امروز جمعه هشتم تیرماه هم‌زمان با سراسر کشور، ماراتن انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت ۸ صبح در استان لرستان آغاز شد.
بر اساس آمارهای شاخص فلاکت از سال ۹۱ تا ۱۴۰۲؛ لرستان در صدر شاخص فلاکت کشور   بررسی آمارهای اقتصادی از سال ۹۱ تا ۱۴۰۲ نشان

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه