امروز : 12 تیر 1403
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تاکید کرد: باید آثار هنری در قالب‌های مختلف در رثای«شهید جمهور» تهیه،تولید و برای آیندگان عرضه شود.
 

به گزارش خرم آباد فردا، اعظم روانشاد در دیدار با مسئول بسیج هنرمندان لرستان ضمن تسلیت ایام شهادت رئیس جمهور و همراهانشان اظهار کرد: ایجاد فضای تعاملی بیشتر، افزایش ارتباط و برپایی جلسات مدون نقش بسزایی در هم‌افزایی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان دارد.

وی ضمن تاکید بر نقش حیاتی هنرمندان در مسیر مقابله با جنگ نرم دشمن افزود:می‌توان با هم‌افزایی بیشتر در برابر هجوم‌های فرهنگی و رسانه‌ای گام‌های موثرتری برداریم.

روانشاد با اشاره به اهمیت گفتمان‌سازی و تولید آثار هنری درباره «شهید جمهور» تاکید کرد: باید آثار هنری در قالب‌های مختلف در رثای «شهید جمهور» تهیه، تولید و به عنوان یک وظیفه، برای آیندگان عرضه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه به واسطه شهادت آیت‌الله رئیسی بازسازی اعتماد عمومی در جامعه ایجاد شده است، افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات و اهمیت مشارکت بالا، حفظ و نگهداری این اعتماد عمومی بر عهده ماست، از این‌رو وظیفه داریم خدمات شهید رئیسی را ثبت و به جامعه معرفی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت انتشار فراخوان تولید آثاراز سوی بسیج هنرمندان استان گفت: ثبت روایت‌های مردمی و تاریخ نگاری و مستندنگاری از شهید جمهور مورد تاکید است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به تشکیل کمیته نخبگانی رفع دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری در استان اشاره کرد و افزود: این کمیته به زودی در استان کارخود را آغاز خواهد کرد.

روانشاد افزود: ایجاد شرایط مساعد برای شکوفایی و خلاقیت هرچه بیشتر اصحاب فرهنگ و هنر در بستری امن از اولویت‌های این اداره کل است.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
خبرنگار پایگاه خبری خرم آباد فردا

نوشتن دیدگاه

ویژه

سعید جلیلی به لرستان سفر می‌کند   سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به لرستان سفر می‌کند.  
جلیلی تداوم دهنده مسیر و اهداف شهید آیت‌الله رئیسی خواهد بود   مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت:دکتر جلیلی
مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات جلیلی:  جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه خواهد داد مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت: جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه
دعوت مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری   بهروز بالاوندی ، مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با صدور پیامی ازهمکاران استان وایران اسلامی برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.  به گزارش خرم آباد
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان آغاز شد   صبح امروز جمعه هشتم تیرماه هم‌زمان با سراسر کشور، ماراتن انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت ۸ صبح در استان لرستان آغاز شد.
بر اساس آمارهای شاخص فلاکت از سال ۹۱ تا ۱۴۰۲؛ لرستان در صدر شاخص فلاکت کشور   بررسی آمارهای اقتصادی از سال ۹۱ تا ۱۴۰۲ نشان

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه