امروز : 06 تیر 1403

 

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد گفت: طرف‌دار هیچ تیمی غیر از خیبر خرم‌آباد نیستم و بازیکنان خارجی با کیفیت را برای حضور پر قدرت در لیگ برترجذب می کنیم.
 
به گزارش خرم آباد فردا ؛ مسعود عبدی با حضور در برنامه میدان شبکه لرستان، اظهار داشت: از برادر عزیزم آقای «فراز کمالوند» که هم به‌عنوان سرمربی و هم امسال به‌عنوان مدیرعامل نقش مهمی در تیم خیبر داشتند و بعد از اینکه حتی از باشگاه جدا شد، هر موقع که ما خواستیم کمک کردند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه از هواداران و کانون هواداران عزیز تیم خیبر، رئیس هیئت‌مدیره باشگاه، مدیرعامل باشگاه، سرمربی تیم، رئیس هیئت فوتبال و… به‌خاطر همراهی با تیم تشکر می‌کنم، عنوان کرد: از آقای «مهاجری» سرمربی تیم خیبر نیز به‌خاطر عملکرد عالی خودش در تیم تشکر می‌کنم.

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد در ادامه با تقدیر از نماینده ولی‌فقیه در لرستان، استاندار لرستان، مدیران ورزش و جوانان و… بیان داشت: مدیرکل جدید انصافاً در حوزه ورزشی و زیرساخت همراهی خوبی با تیم داشتند و تمام انرژی خود را برای خیبر خرم‌آباد گذاشته‌اند.

عبدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه من در فوتبال تعلق رنگی داشته‌ام، طرف‌دار سه تیم هم بوده‌ام؛ اما عاشق خیبر بوده‌ام، افزود: از روزی که خیبر خرم‌آباد را گرفته‌ام، به هیچ تیمی فکر نکرده‌ام، قطعاً برای من در دنیا از لحاظ فوتبالی یک تیم خیبر خرم‌آباد مهم است.

وی ادامه داد: بنده الان طرف‌دار هیچ تیمی غیر از خیبر خرم‌آباد نیستم، الان علاقه شخصی به جز خیبر خرم‌آباد در فوتبال ایران ندارم، با همه وجود در لیگ برتر مبارزه خواهیم کرد، شخصیتی که برای خودمان داریم فراتر از این حرف‌ها است که خدایی ناکرده شعبه دوم جایی باشیم، ما یک شعبه هستیم و آن هم خیبر خرم‌آباد است که متعلق به یک قوم بزرگ هستیم و می‌رویم در لیگ برای اعتبار خودمان می‌جنگیم، در این چهار سال هم خیلی زحمت کشیدیم تا این تیم صعود کند.

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باتوجه‌به الزامات «ای اف سی» تیم بانوان را نیز خواهیم داشت، باید دراین‌رابطه زیرساخت‌ها را مهیا کنیم، گفت: همچنین باید زیرساخت لازم را برای حضور بانوان در ورزشگاه فراهم کنیم. 

عبدی همچنین با بیان اینکه ما حتماً بازیکن خارجی برای تیم خواهیم گرفت، گفت: ما حتماً بازیکنان خوب خارجی را به تیم اضافه خواهیم کرد، هرگز وارد بحث‌های دلالی و… نخواهیم شد، هرچند ما بخش خصوصی هستیم و جایی برای این کارها نداریم، شفاف هستیم، برای سال اول هم پلن ما این است که در لیگ بمانیم و امتیازی را که با زحمات زیادی به دست آوردیم، تثبیت کنیم.

وی ادامه داد: برنامه پنج‌ساله دوم باشگاه ختم‌شدن به موفقیت در لیگ برتر است، چون سهمیه ما در لیگ برتر محدود است، تعداد زیادی از بازیکنان عزیز در جمع ما خواهند ماند، تعدادی را هم به تیم اضافه خواهیم کرد و تیم خوبی را می‌بندیم.

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد، افزود: در مورد کادر فنی هم آقای «مهاجری» گزینه اول ما هست، با ایشان صحبت کردم و گفتم که برنامه‌های خود را اعلام کنند و در نهایت تصمیم خود را می‌گیریم و به هیئت فوتبال هم اعلام خواهیم کرد. 

خبرنگار
Author: خبرنگار
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
سردبیر خبرگزاری خرم آباد

نوشتن دیدگاه

ویژه

بر اساس آمارهای شاخص فلاکت از سال ۹۱ تا ۱۴۰۲؛ لرستان در صدر شاخص فلاکت کشور   بررسی آمارهای اقتصادی از سال ۹۱ تا ۱۴۰۲ نشان
مقام اول پاراتکواندو کار لرستانی در رقابتهای قهرمانی کشور   لیلا میرزایی مقام اول قهرمانی پاراتکواندو کشور( انتخابی تیم ملی ) را کسب کرد. به گزارش
طی حکمی؛ رئیس هیأت اسکواش چگنی منصوب شد   طی حکمی از طرف منصور داودی نژاد، یاسر نظری چگنی به عنوان رئیس هیأت اسکواش شهرستان چگنی منصوب شد.
عفو ۹۲ نفر از محکومان دادگستری لرستان/ مختومه  شدن بیش از ۴۱۷ هزار پرونده در دادگستری لرستان / مختومه  شدن بیش از ۴۱۷ هزار پرونده در دادگستری  رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت :بیش از ۴۱۷ هزار پرونده در دادگستری لرستاندر سال گذشته مختومه شد. به گزارش
رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی  لرستان انتخاب شد    در مجمع برگزاری انتخاباتی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان ،رئیس این هیئت در لرستان معرفی و مشغول بکار شد به گزارش
بسیج سازندگی ، نقش مهمی در تحقق رشد تولید و اشتعال بخش کشاورزی  و خدمت رسانی به مناطق محروم لرستان را دارد   مدیر کل دیوان محاسبات استان گفت:بسیج سازندگی ، نقش مهمی در تحقق رشد تولید و اشتعال بخش کشاورزی و خدمت رسانی به مناطق محروم لرستان را دارد به گزارش خرم آباد فردا؛ آقای جما
امروز به فردی نیاز داریم که تصمیم شجاعانه بگیرد و رابطه ایران و جهان را اصلاح کند     نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:پزشکیان وارد ماراتن انتخابات شده تا برخی تفکرات را تغییر ده

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه