امروز : 15 تیر 1403

با ورود خودروهای چینی به بازار غیر رقابتی ایران و فراگیر شدن آنها،یکی از دغدغه های دارندگان این اتومبیل ها،تامین قطعات و لوازم یدکی است.

به گزارش پایگاه خبری خرم آباد فردا،فروشگاه لوازم یدکی بخشی،عرضه کننده لوازم یدکی انواع خودروهای چینی در خرم آباد است که به گفته مدیر فروش آن،کلیه لوازم مورد نیاز اینگونه خودروها را ظرف چند دقیقه و با قیمتی کمتر از نمایندگی های فروش عرضه می کند.

 

بخشی"مدیر فروشگاه"در گفتگو با خبرنگار ما گفت:با توجه به کمبود و نبود قطعات خودروهای"ام.وی.ام، جیلی، جک، چری،لیفان و گریت وال"در استان لرستان،تصمیم گرفتیم تا جهت رفاه دارندگان اینگونه خودروها،دفتر فروش قطعات را در شهر خرم آباد تاسیس و راه اندازی کنیم.

 

این فعال اقتصادی در ادامه گفت:هدف ما،فارغ از فروش محصولات،رضایتمندی مشتریان است و برای تحقق این مهم،با برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد تا لوازم و قطعات مورد نیاز مردم را با قیمتی پایین تر از قیمت بازار تامین کنیم.

 

بخشی افزود:جهت رفاه حال کارکنان ادارات و شرکت هایی که از خودروهای چینی گروه های فوق استفاده می کنند این آمادگی وجود دارد تا به صورت نقد و اقساط،نسبت به تامین قطعات و لوازم یدکی مورد نیازشان اقدام کنیم.

 

وی ادامه داد:تاکنون چند قرارداد با دستگاه ها و ادارت دولتی منعقد کرده ایم که به لطف خدا،همه مشتریان از سرویس دهی ما راضی بوده اند و عمده رضایتشان را کیفیت لوازم و قیمت مناسب عنوان کرده اند.

 

بخشی گفت:دارندگان انواع خودروهای چینی می توانند جهت تامین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز،به آدرس:خرم آباد/ خیابان شریعتی/ جنب پمپ بنزین قاضی مراجعه و یا با شماره تلفن09188509623 تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/ امین ساکی

خبرنگار
Author: خبرنگار
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
سردبیر خبرگزاری خرم آباد

نوشتن دیدگاه

ویژه

بزودی جاده سلامتی و پیاده روی در بام لرستان آغاز می شود به گزارش پایگاه خبری خرم اباد فردا،وحید والی‌زاده مرادی شامگاه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان و داوران که در سالن جهاد
درخشش ورزشکاران آکادمی رستاخیز در میادین ملی وبین المللی مدیر مجموعه آکادمی رستاخیز اظهار کرد: ورزشکاران لرستان در چند سال گذشته در میادین ملی و بین المللی در بخش های مختلف خوش درخشیدند.  به گزارش پایگاه خبری  خرم آباد فردا
سعید جلیلی به لرستان سفر می‌کند   سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به لرستان سفر می‌کند.  
جلیلی تداوم دهنده مسیر و اهداف شهید آیت‌الله رئیسی خواهد بود   مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت:دکتر جلیلی
مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات جلیلی:  جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه خواهد داد مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت: جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه
دعوت مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری   بهروز بالاوندی ، مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با صدور پیامی ازهمکاران استان وایران اسلامی برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.  به گزارش خرم آباد
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان آغاز شد   صبح امروز جمعه هشتم تیرماه هم‌زمان با سراسر کشور، ماراتن انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت ۸ صبح در استان لرستان آغاز شد.

ویدئو

تبلیغات

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

مجوز رسانه